Багато кредитних компаній зацікавлені в тому, щоб залучити якомога більше позичальників, і для цього проводиться безліч маркетингових компаній і рекламних програм. Крім того, з огляду на збільшення учасників фінансового сектора в Україні, і банки, і мікрофінансові компанії націлені на поліпшення якості послуг, що надаються. Таким чином, вони отримують пріоритет перед конкурентами. Для банку такий рекламним прийомом часто стають кредитні канікули, для мікрокредітних фірм — лояльність і стовідсоткове схвалення заявок.
Останнім часом багато фірм знайшли новий спосіб привернути до себе увагу клієнта — це безвідсоткові кредити. Позичальнику не доводиться платити за користування грошима, що дозволяє відчутно заощадити. Іноді з’являється і ряд додаткових умов, але вони не озвучуються в рекламних роликах. Щоб мати повне уявлення про роботу компанії, потрібно уважно вивчати угоду перш, ніж підписувати його, погоджуючись з його умовами.
Слід зазначити те, що останнім часом стали користуватися популярністю онлайн-кредити. Джерело: https://www.056.ua/list/142370
Перелік мікрофінансових компаній
На інформаційних ресурсах можна знайти список понад тридцять компаній, які стабільно працюють в сфері мікрокредитування. Вони ведуть прозору діяльність, відомі в країні, не порушують законодавства. Важливо уважно вибирати, куди звернутися за фінансовою допомогою, якщо компанія невідома, має негативні відгуки, це можуть бути шахраї. Найбільш популярні МФО:
● ШвидкоГроші;
● Creditplus;
● SOS Credit;
● Moneyveo.ua;
● Moneyboom;
● Mycredit;
● E-cash;
● Dinero;
● Ccloan;
● Alexcredit;
● Cashinsky;
● Credit 365.
Всі ці сервіси працюють за однаковою системі, але все ж є деякі особливості, які відрізняються. Пропозиції про безпроцентної отриманні кредиту є у всіх перерахованих фірм, їх комерційну пропозицію засноване на:
- Можливості отримати першу позику з нульовою процентною ставкою.
- Обмеження за сумами від двох до десяти тисяч гривень.
- Швидкому розгляді заявок протягом декількох хвилин.
- Терміни кредитування від 1 до 60 днів.
- Наявності мінімального пакету документів у клієнта, і банківської карти.
Такі принципи видачі кредиту залучають українців, і в первинному договорі про кредитування все повністю відповідає даним параметрам. Але насправді все набагато складніше.
На сайті мікрофінансовго сервісу можна розрахувати суму переплати за користування кредитом, термін і суму позики, все це робиться на вбудованому кредитному калькуляторі. Але розрахунок базується на мінімальних терміни, тому відсотки не так кидаються в очі. А при перерахунку вимальовується дійсна річна ставка — 500%.
Справжні принципи мікрокредитування
Клієнт може оформити безвідсотковий кредит в перший раз, а так само після його закриття він відразу отримає знижки на повторний позику. Бажано вивчити плюси і мінуси позик і кредитів (http://vchaspik.ua/pravozashchitnik/potrebitel/10/440988-kredity-onlayn-ih-osobennosti-i-preimushchestva). Тут потрібно обов’язково перечитати кредитну угоду, а не спиратися на інформацію з первинного договору. Вторинний кредит вже далеко не є вигідним, а умови — лояльними:
- Безвідсотковий кредит можна отримати тільки при першому зверненні;
- Навіть оформляючи пролонгацію, важливо знати про те, що вона обмежена певними термінами;
- Термін першого позики — мінімальний, не більше 21 дня;
- Відсоткова ставка при повторному зверненні — від 500 до 700 відсотків;
- Сума першого кредиту завжди мінімальна — вона може бути менше тисячі, незважаючи на те, що пишуть на сайтах.
Основна мета мікрокредітной компанії — залучити клієнта вигідними умовами, оформити йому перший кредит, а після схилити до повторного звернення. Так діють не тільки мікрофінансові сервіси, але і більшість банків, тільки тут з умовами повторного кредитування можна ознайомитися набагато простіше.
Висновок
Єдиний варіант — звернутися у фірму один раз, і більше не брати в ній кредит — тоді позика буде дійсно безпроцентний, але короткостроковий і невеликий. Однак навіть в такому випадку будь-яка прострочення збільшить суму боргу в рази, тому оформляти позику потрібно з особливою відповідальністю, попередньо оцінивши свої фінансові можливості. Повторно звертатися в мікрофінансовий сервіс — це дорого і невигідно, за рахунок високої річної ставки.