Масу можливостей відкриває інтернет для тих, хто прагне заробляти. І в ніші онлайн-торгівлі розвиток це відбувається особливо активно. Практично постійно відкриваються нові магазини у віддаленому форматі, e-commerce ринок дуже стрімко зростає, у кожній окремій ніші зміцнюється і помітно підвищується конкуренція. Звісно, підприємці підбирають способи ефективної розкрутки для отримання максимуму лідів, залучення максимуму клієнтів і, звісно, збільшення очікуваних доходів.
Для всіх, кого цікавить не просто створення, а й просування магазину в онлайн буде цікаво прочитати цей матеріал. Розглянемо в ньому, як і за допомогою яких методів робити розкрутку інтернет-магазину.
Просування молодого інтернет-магазину
Коли заходить мова про просування молодого, тобто тільки нещодавно створеного інтернет-магазину, акцент потрібно робити на:
- Залученні трафіку.
- Підвищення видимості.
- Поліпшення конверсій.
Починається все з розробки УТП. Саме унікальна торгова пропозиція зробить магазин неповторним. І це необов’язково товар. Може також відрізняти магазин на тлі безлічі конкурентів:
- ціна;
- асортимент;
- гарантії;
- особливості обслуговування або сервісу.
Саме завдяки УТП вийде виділитися, залучити клієнтуру. Нічого не спадає на думку? Подібні замовлення нерідко виконують фрілансери. З їхньою допомогою можна отримати кілька варіантів, а потім просто вибрати для себе оптимальний.
Багато уваги приділяється SEO-оптимізації. З цього погляду важливо структурно опрацювати сайт, зробити так, щоб оформлення його було логічним і зручним не тільки для користувачів, а й для пошукових систем. Сторінки і матеріал на них оптимізуються за ключовими словами. Здійснюється чіткий аналіз запитів ЦА (цільової аудиторії), підбираються варіанти вирішення наявних потреб.
Будь-який контент у вигляді відгуків, оглядів, порад, тематичних статей має бути зроблений дуже якісно. І йдеться не тільки про грамотність, не тільки про те, щоб правильно оформити текст на сайті.
Є багато й інших рекомендацій щодо оформлення, є й інші труднощі в плані подачі тощо. SEO технічного плану важливе. Слід забезпечити необхідну швидкість завантаження сторінок сайту, адаптувати його під мобільні, правильно застосувати метатеги.
Реклама в Google Ads (ще називають «контекстною») дуже ефективна. Кампанії з продуманим таргетингом, з «ключами» відповідно до товарів, пропонованих у магазині, гарантують відмінний цільовий трафік. Якщо відвідувачі «заглядали», але з незрозумілої причини, покупку так і не зробили, можна застосувати ремаркетинг. Фахівці передбачили його саме для повернення відвідувачів.
Також для розкрутки потрібні технічний програміст, адміністратор, фахівець, який триматиме на контролі трафік. Ціла команда. Професійна і відповідальна команда, що спрацювалася.
Способи просування інтернет-магазину по е-mail і в соцмережах
Якщо тезисно, то просування SMM і E-mail виглядатиме так:
Для SMM:
- необхідно визначити правильні соцмережі під пропонований продукт. У розпорядженні користувачів зараз є Фейсбук, Пінтерест, Тікток, Інстаграм тощо;
- скласти плани контенту і підготувати за ним привабливі візуально пости;
- налагодити роботу з інфлюенсерами (наприклад, з блогерами, аудиторія у яких підходить під необхідний ринок).
Для E-mail:
- важливо зібрати «базу» з передплатників, надсилати їм новини, інформацію щодо знижок і персоналізованих пропозицій;
- автоматизувати розсилку, відправляючи актуальні привітання, нагадування про «забуті» в кошику покупки тощо. До речі, дуже стимулює зробити покупку інформація про обмеженість у часі. Тоді клієнт менше роздумує, а швидше діє.
Для тих, хто хоче знати, як просунути інтернет-магазин самому, рекомендуємо більше уваги приділяти партнерським програмам, працювати з блогерами або рефералами для залучення клієнтів. Це дуже велика сфера. А ще можна стати партнером іншого бренду або магазину і разом, як підрядники, працювати над просуванням. Це і економія, і прискорене отримання результатів.
Додаткові рекомендації охочим розкрутити інтернет-магазин
Заохочуйте клієнтів залишати оцінки щодо товарів, відгуки щодо співпраці. Це потужно впливає на новеньких, підвищує в них довіру. Відгуки, до речі, варто не лише саме в себе на сайті розмістити, а й також і на платформах на кшталт «Отзовик», «Google My Business» тощо. Реєстрація там є в багатьох, тобто, підхід себе виправдає.
Обов’язково і регулярно робіть аналіз ефективності доступних маркетингових і рекламних каналів, визначайте, які в плані повернення інвестицій найвигідніші, оптимізуйте зусилля в їхньому напрямку.
Робіть акцент не тільки на текстовий і фото контент. Відеоогляди, коли йдеться про товари, підвищують шляхом реальної демонстрації довіру.
Метод під назвою лінкбілдинг дуже популярний. Полягає він у просуванні, шляхом нарощування беклінків (зворотні посилання).
У разі, якщо магазин створено під конкретний регіон, сайт можна локально оптимізувати під запити і додатково створити в Google My Business сторінку. Так клієнти швидше знаходитимуть необхідне.
Врахуйте, що з мобільного трафіку йдуть основні покупки. Адаптуйте свій сайт під смартфони або аналогічні пристрої.
Тобто, просування інтернет-магазину своїми руками цілком реально. Головне просто поєднувати перераховані методи (адаптувавши їх попередньо під власну ЦА), вкладення робити обдумано, регулярно оновлювати свої знання, аналізувати і тримати на контролі результати. Але важливо мати і підтримку в особі надійних професіоналів, до яких у будь-який час можна звернутися за консультацією, адже не всі задачі можливо закрити самостійно.