Rakuten Viber провів опитування серед 18000 українців щодо «Чорної п’ятниці». Виявилося, що 80+% респондентів не планують нічого купувати у цей період. 64% висловлюють недовіру до таких знижок.
Близько такого обсягу, що й торік, збираються викласти 8%. Менше, ніж 2024-го – 6%. А більше – тільки 3%. Серед тих, хто чекає на зменшення вартості, категорії потрібного розподілилися наступним чином:
— Одяг та взуття – 39%
— Техніку для дому – 12%
— Ґаджети – 10%
— Товари для дітей – 8%
— Косметику, догляд за собою, вітаміни – 8%
— Товари для домашніх улюбленців – 8%
— Товари для дому та ремонту – 6%
— Їжу та алкоголь – 5%
— Товари для авто – 2%
— Підписки на сервіси та абонементи – 2%
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що опитування показало, що зараз більше тривожить українських дітей.
