У Кривому Розі запрацювала безкоштовна гаряча лінія для родин, які потребують юридичних роз’яснень щодо нових дитячих виплат та участі у програмі «Тепла зима». Про цежурналістам krivbass.city повідомили в Гончаренко центрі.
Криворіжцям допоможуть розібратися з новими виплатами для дітей
Сервіс створили після ухвалення законопроєкту №13532, який суттєво збільшує допомогу при народженні та догляді за дитиною і змінює порядок оформлення виплат.
Гаряча лінія функціонує на базі Юридичного Гончаренко центру. Тут зазначають, що після оновлення законодавства кількість звернень від батьків різко зросла — люди не можуть розібратися, які документи тепер потрібні, як подати заяву та з якої дати починають діяти нові правила. Саме тому консультації вирішили об’єднати в одному зручному сервісі.
«Упродовж останніх місяців ми отримуємо дедалі більше звернень від родин, які не можуть розібратися, як саме змінюється порядок виплат, які заяви потрібно подавати та з якої дати починають діяти нові правила. Цей закон — результат дворічної боротьби Олексія Гончаренка за підвищення допомоги при народженні дитини. Тому логічно, що ми створюємо окрему лінію, щоб підтримати батьків у час переходу на нові механізми виплат», — пояснюєМикола Брюховецький, директор юридичної гарячої лінії.
Читайте також: Відтепер у відділеннях Укрпошти можна оформити «зимову тисячу»
З якими питаннями можна звернутися
На гарячій лінії родини можуть отримати консультації з усіх аспектів, пов’язаних із переходом на новий порядок призначення допомоги. Юристи допоможуть розібратися з питаннями:
• оформлення одноразової допомоги при народженні дитини та щомісячних виплат по догляду;
• подачі документів на програму «єЯсла»;
• перехідних норм для дітей, народжених до або після набуття законом чинності;
• участі у програмі «Тепла зима», що передбачає виплату 6500 гривень.
Фахівці пояснять, кому доступні ці види допомоги, які документи необхідні, як правильно подати заяву та як діяти у разі відмови.
Як звернутися
Гаряча лінія юридичної допомоги працює за номером +380675188300 з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00. Звернення приймаються також у Viber, WhatsApp та Telegram.
Раніше ми писали: За перші дві доби від старту державної програми «Зимова підтримка» українці подали через застосунок Дія понад 5 мільйонів заявок, з яких понад мільйон — на дітей. Як оформити заявку в Дії
