З 7 по 24 грудня мешканці Кривого Рогу зможуть отримати відповіді на актуальні питання у телефонному режимі. У міському Контакт-центрі «15-20» працюватимуть посадовці різних сфер, які проведуть консультації та нададуть роз’яснення.
Графік телефонних консультацій
7 грудня — Леонід Замешайлов, заступник голови Довгинцівської районної у місті ради. Час прийому: з 9:00 до 11:00.
8 грудня — Євгенія Яковішина, начальниця відділу сервісного центру №12 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Кривому Розі. Час прийому: з 9:00 до 11:00.
Читайте також: Теплоцентраль звітує: у трьох районах Кривого Рогу відновили опалення для житлових будинків та комунальних установ
9 грудня — Андрій Соколовський, голова Покровської районної у місті ради. Час прийому: з 9:00 до 11:00.
24 грудня — Павло Катричев, заступник начальника управління транспорту та телекомунікацій виконкому Криворізької міської ради.Час прийому: з 9:00 до 11:00.
Звернутись до кол-центру можна за номером гарячої лінії 15-20 з «Київстару», або ж за телефоном 499-15-20 з усіх мобільних операторів та стаціонарних телефонів.
Раніше ми писали: Плануємо виробництво на перспективу: Північний комбінат Метінвесту готує ключову техніку для роботи у наступному році