«ГАЗМЕРЕЖІ» розробили для споживачів Криворіжжя особистий кабінет з новими опціями: що змінилося

«ГАЗМЕРЕЖІ» розробили для споживачів  Криворіжжя особистий кабінет з новими опціями: що змінилося На численні побажання споживачів «ГАЗМЕРЕЖІ» розробили вдосконалений особистий кабінет із дотриманням принципів інформаційної безпеки. Про це повідомляють у службі комунікацій компанії.  Щоб забезпечити якісну цілодобову комунікацію та розширити можливості клієнтів в онлайн-сервісі було суттєво доопрацьовано меню послуг.  Особистий кабінет має мультифункціональну систему, що дозволяє додавати необмежену кількість особових рахунків.
Читайте також: Дію ліцензій АТ «Криворіжгаз» у Кривому Розі та Криворізькому районі припинено.   Сервіс – зручний, зрозумілий та доступний 24/7. Завдяки цьому клієнти зможуть вирішувати онлайн низку питань щодо розподілу газу і не витрачати час на дзвінки в Контакт-центр, візити в Центри обслуговування клієнтів чи очікування друкованих платіжок.
Платформа вже доступна на офіційному сайті «ГАЗМЕРЕЖІ» та Криворізької філії «Газмережі».  Компанія продовжує працювати над вдосконаленням сервісу та розширенням його меж. Раніше ми писали: Укласти договір розподілу природного газу з новою газорозподільною компанією можна за спрощеною процедурою.

Джерело

Новости Кривого Рога