Газопостачання, електроенергія та вода: як криворіжцям передати дані за спожиті комунальні послуги

Газопостачання, електроенергія та вода: як криворіжцям передати дані за спожиті комунальні послуги

У Кривому Розі розпочинається збір показань лічильників за спожиті електроенергію, воду і газ. Стартує марафон передачі показників із даних за спожиті кВт електроенергії.

За два дні до кінця місяця (30 і 31 жовтня) і у перші два дні нового місяця (1 і 2 листопада) приймають дані у компанії YASNO.

Мешканці Дніпропетровщини можуть дистанційно передати показання лічильників світла у Особистому кабінеті, через форму на сайті, на сторінці Facebook або через чат-бот у Viber чи Telegram.

Якщо ви не користуєтеся цими сервісами YASNO, можете подзвонити до контакт-центру та без з’єднання із оператором передати дані через інтерактивне меню. Для цього телефонуйте за номером телефону: +38 (056/050/067/093) 770 11 55.

КП «Кривбасводоканал» чекає на дані від клієнтів в останній день місяця

 Цього разу кількість спожитих кубометрів води слід передавати 31 жовтня.

Як передати показання лічильників води онлайн:

  • за допомогою платформи Нова-ком,
  • за допомогою Інтернет-банкінгу Приват24.

Читайте також: Незабаром у Кривому Розі розпочнеться нова – шоста, цього року, «хвиля» видачі продуктових наборів для мешканців вразливих категорій

Протягом трьох перших днів нового місяця (1-3 листопада) показання лічильників приймає і ДТЕК Дніпровські електромережі.

Існує чотири онлайн-способи передавання даних ДТЕК:

  •  веб-форма на сайті ДТЕК Дніпровські електромережі (без реєстрації),
  • чат-бот у Viber та Telegram,
  • контакт-центр за номерами телефонів +38 (056) 790 99 00 (зі стаціонарних апаратів), +38 (066/067/063) 790 99 00 або 0 800 301 497 (з мобільних телефонів),
  • особистий кабінет на сайті ДТЕК Дніпровські електромережі.

До 5 числа нового місяця (1-5 листопада) показання лічильників газу приймає Криворізька філія «ГАЗМЕРЕЖІ».

Щоб швидко передати показання лічильників газу, скористуйтеся особистим кабінетом.Платформа доступна на офіційному сайті «ГАЗМЕРЕЖІ» та Криворізької філії «Газмережі».

Також можна зателефонувати до контакт-центру за номерами телефонів:

  • 066-300-2-888;
  • 098-300-2-888;
  • 093-300-2-888;
  • 067-62-92-104;
  • 056-46-26-104.

Раніше ми писали: У зв’язку з початком опалювального сезону з 1⃣ листопада 2024 року у АТ «Криворізька теплоцентраль» змінено графік прийому споживачів. Співробітники АТ «Криворізька теплоцентраль» здійснюватимуть прийом споживачів за новим графіком.

Джерело

Новости Кривого Рога