Гідроізоляція і зовнішній вигляд: у Кривому Розі капітально відремонтують дві станції швидкісного трамваю

Гідроізоляція і зовнішній вигляд: у Кривому Розі капітально відремонтують дві станції швидкісного трамваю У Кривому Розі коштом міського бюджету капітально ремонтують комунальний транспорт, закуповують сучасну спецтехніку та модернізують транспортну інфраструктуру. До кінця 2025 року завершать запланований обсяг робіт на двох станціях швидкісного трамвая –«Бульвар Вечірній» та «Проспект Металургів». Про це повідомили в управлінні преси криворізького міськвиконкому.
У Кривому Розі муніципальний електротранспорт користується популярністю як у мешканців, так і гостей міста На маршрути швидкісного трамваю щодня виїжджає 31 вагон. Задев’ять місяців 2025 року «Швидкісний» перевіз 9,4 мільйона пасажирів. Гідроізоляція і зовнішній вигляд: у Кривому Розі капітально відремонтують дві станції швидкісного трамваю1 В управлінні преси повідомляють, що починаючи з 2015 року фахівці комунальних транспортних підприємств виконують капітально-відновлювальні ремонти рухомого складу. За цей період капітально відремонтували 20 трамваїв. У цьому році на лінію швидкісного трамваю вже вийшов один вагон і триває ремонт ще одного трамваю. Також для міста закуповують сучасну спецтехніку, яка дозволяє підвищити швидкість та якість обслуговування.

Станція ШТ «Бульвар Вечірній» постраждала внаслідок російського обстрілу

Крім того, у місті дбають про стан об’єктів інфраструктури міста, а особливо тих, які зазнали пошкоджень внаслідок російських атак. Зокрема, зараз тривають ремонтні роботи на станції швидкісного трамваю «Бульвар Вечірній», яка зазнала пошкоджень після російської атаки балістичними ракетами 14 березня цього року. Гідроізоляція і зовнішній вигляд: у Кривому Розі капітально відремонтують дві станції швидкісного трамваю2 Також розпочали ремонт станції швидкісного трамваю «Проспект Металургів», яка була збудована у 1989 році. Майже за 40 років експлуатації конструкції будівлі станції здобули дефекти та пошкодження, внаслідок підтоплення підземної частини ґрунтовими водами. У робочі дні станція приймає та відправляє 305 одиниць поїздів швидкісного трамваю. Її середньодобовий пасажирообігскладає майже 3 тисячі криворіжців. А за рік це  — понад 1 мільйона людей.  Коштом міського бюджету та силами КП «Швидкісний трамвай»виконується ремонт конструктивних елементів будівлі станції. «Нашим головним завданням, наразі, є усунення підтоплення на станції та покращення її зовнішнього вигляду. Ми активно працюємо, використовуючи сучасні гідроізоляційні матеріали та фарби. Вже зроблено більшу частину підготовчих робіт, а також на 55 % відновлено внутрішнє освітлення. В наступному роціплануємо продовжити ремонт, щоб забезпечити станції якісну гідроізоляцію та надійну роботу»,- сказав Руслан Божко, директор КП «Швидкісний трамвай». Гідроізоляція і зовнішній вигляд: у Кривому Розі капітально відремонтують дві станції швидкісного трамваю3 Вже підготовлено понад 60% монтажних та деформаційних швів в місцях протікання під ін’єктування (гідроізоляція), понад 80% поверхні підготовлено для подальшого нанесення художнього оформлення та 75% — під фарбування. До кінця 2025 року у місті планують капітально відремонтувати шість тролейбусів ( вже два випустили на лінію) та три трамваї (один вже зробили). 
Раніше ми писали: ДТЕК Дніпровські електромережі продовжує впроваджувати технології, які дозволяють ремонтувати мережі без знеструмлення клієнтів. За 7 місяців 2025 року фахівці компанії виконали 23,8 тисяч таких ремонтів – це понад 70% від усіх робіт на цьому типу мереж.

Джерело

Новости Кривого Рога