Інстаграм — сучасна платформа просування бізнесу

Соціальні мережі з кожним роком стають все більш популярними. Комунікація між людьми дуже часто відбувається саме у соціальній мережі. Це платформа, що об’єднує людей зі всього світу. Уже кілька років блогери, власники компаній просувають свій продукт саме в інстаграм. Чим більше підписників, тим більше шансів на успіх та продаж товарів чи послуг. Та чи впливає насправді кількість підписників на продаж?

Багато блогерів користуються штучною накруткою підписників. Але це не є дієвим способом. Важлива не кількість підписників, а теми для посту в інстаграм, що будуть привертати увагу аудиторії. Штучні підписники створюють массу, але вони не є замовниками. Саме теми постів задають вірний темп та привертають потенційних покупців.

Правила опублікування постів

Пости в інстаграм мають певну специфіку. Вони не публікуються хаотично. Маркетологи розробили певну інструкцію, щодо викладення постів у соціальні мережі.

  • На початку тижня публікується пост з ознайомленням товару, цікавими фактами тощо. Тобто основна ідея на початку тижня — це заохочення аудиторії до продукції компанії.
  • У середині неділі рекомендовано публікувати пости, що мають рекламний-продаючий характер. Це можуть бути прайси на основні послуги, гарячі пропозиції, акції тощо.
  • У кінці тижня усім клієнтам хочется відпочити. Тому розважальний контент буде плюсом у постах. Дуже добре працює поєднання продукції компанії та шуткованих відео, або використання трендів.

Цей план є базовим. Він розрахований на ознайомлення клієнтів з продукцію та залученням до оформлення замовлення. Не можна відразу переходити до прайсу та переліку послуг. Це навпаки відштовхує. Задача кожного блогера або власника компанії завоювати довіру своєї цільової аудиторії.

Створення постів з урахуванням ЦА

Досягти бажаного результату в просуванні через інстаграм можна досягти лише завдяки правильному контенту. А створити такий контент можна тільки після визначення цільової аудиторії. Власнику бізнесу потрібно провести аналіз потенційних покупців. Для цього потрібно розуміти, хто більше всього прагне придбати товар чи послугу. Наприклад, власники лялькових магазинів потребують уваги зі сторони батьків маленьких дітей. У більшості випадків жінки є потенційними покупцями. Вони більше часу проводять в інстаграм та довіряють перевіреним сторінкам. Тому і пости повинні бути націлені на жіночу аудиторію у віці від 23 до 38 років. Віковий діапазон можна змінювати, якщо підбити статистику продажу.

Тобто, пости в інстаграм — це не просто написані тексти. Це в першу чергу текст, що розкриває потреби своєї цільової аудиторії та знайомить за продукцією компанію. А вже в останню чергу пробуджує бажання замовити товар.

Новости Кривого Рога