Покупці звикли замовляти потрібні товари у декілька кліків. Та все частіше віддають перевагу онлайн-шопінгу, а не походам по торговельним центрам. Тож кількість інтернет-магазинів в останні роки суттєво зросла. Але разом із попитом зросла і конкуренція. Якщо раніше для успіху було достатньо мати великий асортимент товарів і красивий сайт, то у 2025 році цього вже замало. Щоб виділятися серед конкурентів, потрібна комплексна стратегія.
Дієві поради для ефективного просування
Успіх інтернет-магазину в першу чергу залежить від того, наскільки ваш сайт «товаришує» з Google. Важливо, щоб сторінки категорій і картки товарів були оптимізовані під ключові запити. Сам же сайт щоб швидко завантажувався та мав зручну мобільну версію, адже більшість користувачів здійснюють замовлення саме зі смартфонів. Зручна навігація, швидка оплата й проста форма замовлення — критичні фактори для утримання клієнта.
Ще один важливий фактор успіху — це грамотний контент-маркетинг. У 2025 році ефективно працюють ті інтернет-магазини, які допомагають клієнтам приймати рішення. Тож потрібно не лише продавати, але і створювати корисний контент, який формує лояльність і довіру. Можна знімати короткі відео для соцмереж, демонструвати товари чи розповідати про команду тощо. Люди купують у людей, тому інтернет-магазин повинен мати «людське обличчя».
Крім цього, важливу роль відіграє персоналізація. Користувачі очікують, що магазин знатиме їхні потреби. Тому для того, щоб підвищити конверсію та стимулювати повторні покупки, важливо формувати індивідуальні добірки на основі попередніх покупок чи переглядів. Також доволі ефективні персоналізовані розсилки. Це можуть бути листи з акційними пропозиціями або зі знижками на товари, які клієнт переглядав раніше. Ще один важливий інструмент взаємодії та залучення клієнтів — це програми лояльності. Накопичувальні знижки, бонуси за повторні замовлення й інші заохочувальні дії формують емоційний звʼязок із брендом, а також стимулюють покупки.
І звісно, дуже важлива реклама. Це може бути як таргетована реклама в соцмережах, так і контекстна в Google Ads. Для найкращого результату варто використовувати різні формати: динамічні оголошення, ремаркетинг тощо. Таким чином ви зможете залучати нових покупців, а також повертати тих, хто вже робив у вас замовлення.
Розповсюджені помилки просування
Доволі часто власники інтернет-магазинів ігнорують важливість SEO-оптимізації. Як наслідок, сайт не індексується належним чином, залишаючись невидимим для пошукових систем. Інші розповсюджені помилки просування:
- Повільне завантаження сайту. Чим довше завантажуються сторінки, тим більша ймовірність, що користувач закриє вкладку та піде до конкурентів.
- Неунікальні описи товарів. Хоч це і не очевидно, але копіювання текстів із сайтів постачальників знижує позиції у пошуку. Всі тексти на вашому сайті мають бути унікальними та релевантними.
- Неправильний запуск рекламних кампаній. Занадто широкий таргетинг або неправильно обрана цільова аудиторія не дають бажаного результату та призводять до нераціонального використання бюджету.
- Відсутність роботи з відгуками. Не можна залишати без відповіді будь-які коментарі — як негативні, так і позитивні. Кожен відгук обовʼязково має бути опрацьованим, адже це напряму впливає на ваші стосунки з ЦА.
Ще одна розповсюдження помилка — ігнорування аналітики. Дуже важливо відстежувати джерела трафіку та конверсій. Адже так ви зможете вчасно зрозуміти, що працює, а що — ні, та скоригувати стратегію без втрати фінансів.
Щоб уникнути помилок, краще довірити просування інтернет-магазину фахівцям. Адже розкрутка вимагає знань в області SEO, реклами й аналітики. Складно бути експертом у всьому й при цьому ефективно керувати бізнесом. Тому делегування — це перший крок до успіху.
Свої послуги пропонує команда Wezom. Фахівці мають багаторічний досвід у просуванні інтернет-магазинів і реалізують стратегії, які базуються на сучасних трендах та індивідуальному підході до кожного клієнта. У Wezom знають, як зробити так, щоб ваш сайт залучав не лише відвідувачів, а й реальних покупців.
Джерело: https://wezom.com.ua/prodvizhenie-internet-magazina