Контекстна реклама чи таргетинг — що краще?

Для просування та підтримки бізнесу інтернет-реклама давно вже стала одним із найдієвіших способів. Різноманітні компанії застосовують таргетовану і РРС рекламу для залучення замовників, підвищення активності клієнтів. Але звісно, щоб використовувати максимум переваг від таких варіантів, потрібно розбиратися в їхніх відмінностях, особливостях. У чому ж різниця між контекстною і таргетованою рекламою, а також чому так вигідно замовити таргет для вашого бізнесу, докладніше розглянемо далі.

Особливості таргетованої реклами

Таргетованою рекламою називають «кампанії», що проводяться з конкретною аудиторією (ЦА) в соцмережах. Користувачі щодня бачать її у своїх Пінтерест, Фейсбук, Інстаграм тощо. Підхід дуже популярний.

До особливостей реклами таргетованого типу належать:

  • можливість чітко налаштувати параметри ЦА;
  • оплата лише за показ оголошення;
  • перенаправлення не тільки на сайт рекламованого ресурсу, але також і на месенджери, сторінки в соцмережах тощо;
  • можливість детально проаналізувати ефективність кампанії;
  • обмеження за темою реклами.

При цьому слід розуміти, що успіх прямо пов’язаний буде з якістю і креативом контенту, що тематики і зміст роликів суворо регламентуються. Звичайно, тільки реклами недостатньо. Хоч би як грамотно вона була організована, хоч би скільки користувачів не залучила, їх важливо буде утримати. А це неможливо без правильно вибудуваної комунікації. Стратегія має бути комплексною:

  • і імідж позитивний створювати;
  • і аудиторію лояльну формувати;
  • і комунікацію організовувати;
  • і впізнаваність бренду збільшувати;
  • і продажі підвищувати.

Таргетинг особливо підходить компаніям, які пропонують доволі недорогі послуги чи товари, але яким для якісних їхніх продажів слід «прогрівати» аудиторію.

Переваги контекстної реклами

Контекст або РРС реклама (Pay per Click) оптимальна для компаній, які пропонують користувачам послуги або продукти з цілком стійким на них попитом. Демонструється вона виключно тим, хто зацікавлений у такому товарі, хто шукає такий продукт. Розташовуються блоки реклами перед результатом органічно проведеного пошуку одразу вгорі на сторінці. Безсумнівний плюс у суперпоказниках конверсії, у високоякісних лідах. ЦА виділяти не потрібно. У цьому теж плюс.

Відмінність таргетованої реклами від контекстної

Реклами таргетованого і контекстного типів стратегіями є різними. Так, обидві допомагають залучити ЦА, обидві підвищують конверсію на сайті. Але все ж різниця суттєва і вибір треба робити відповідно до маркетингового завдання і цілей бізнесу.

Якщо контекстний варіант ґрунтується на застосуванні відповідних веб-сторінці «ключових слів», то, цілком очікувано, вона ефективніше приваблює саме зацікавлених у послугах або продуктах, що пропонуються, відвідувачів.

Таргетований же тип передбачає показ реклами конкретній аудиторії, контролює, хто її переглядає, як реагує. Стратегія такого рекламного підходу щодо конверсії може бути більш ефективною. Вона передбачає використання відомостей про інтереси, вік, місцезнаходження та ін. параметри щодо користувачів.

І дуже зручно, що стратегії ці легко комбінуються, забезпечуючи таким чином рекламним кампаніям максимум ефективності. Так, наприклад, таргетинг може бути застосовано для просування в конкретному районі галузі послуг або товарів, а контекст — для розташування відповідних оголошень на ресурсах з якісним трафіком за конкретною тематикою.

Який «інструмент» краще вибрати і що враховувати

Конкретно, таргетинг або ж реклама контекстного типу вам і бізнесу підійде, визначається за запитом, який «подає» цільова аудиторія.

В ідеалі, краще не імпровізувати, а замовити розбір ситуації та визначити не тільки тип самої реклами, але також і інші підходи, які оцінять клієнти, і розмір вкладення, і вартість розробки-налаштування-оновлення.

Фахівці швидко допоможуть зрозуміти, що оголошення контекстного типу пропонуватиметься для перегляду в Google під час пошуку певного продукту потенційним клієнтом. А для таргетингу «майданчиком» є, в основному, соціальні мережі. Чому «в основному»? Тому що сайт конкретної компанії, зареєстрованої в рекламній мережі, теж може бути для розміщення таргетингу використаний (але це рідше).

Тим, хто вже ухвалює рішення щодо типу реклами, рекомендуємо врахувати також вплив їхнього впливу на теплоту відносно залученого ліда. Таргетинг може «працювати» і з холодними, тобто з незнайомими з продуктом або брендом лідами, а контекстна реклама розрахована більше на теплих лідів, які розуміють, що шукають, і, в принципі, перебувають у конкретному контексті.

Часом буває вигідно застосувати відразу дві ці стратегії. Але все-таки остаточне рішення краще приймати вже в процесі консультацій.

Новости Кривого Рога