Як повідомляє «Автомагістраль-Південь», компанія завершує будівництво 6,6-кілометрового трубопроводу для скиду відходів промислових підприємств Кривбасу
Трубопровід перетинає річку Інгулець, тож виникла потреба побудувати мостову споруду.
Конструкція мосту металева.
Прогонова будова спирається на чотири опори – по дві з кожного берегу.
Опори — занурені у ґрунт 30-метрові металеві труби діаметром 1420 мм, заповнені армованим бетоном.
На прогоні встановлено 90-метрову металеву трубу діаметром 1420 мм.
Це фактично футляр для основної металевої труби діаметром 1000 мм.
Історія проєкту:
Вже майже 50 років на Кривбасі у ставок-накопичувач (балка Свистунова) скидаються високомінералізовані шахтні води. Щороку – близько 13 млн м куб. Накопичувач перебуває в аварійному стані і його спроможність безпечної акумуляції шахтних вод наближається до критичної.
Раз на рік приймається рішення про скид шахтних вод з балки Свистунова у річку Інгулець.
З минулого року Кривий Ріг перейшов на живлення водою з річки Інгулець через новий водогін, побудований «Автомагістраль-Південь».
Точка скиду шахтних вод через старий бетонний трубопровід знаходиться вище по течії ніж водозабір нового водогону, що створює ризик забруднення води, яку споживає місто.
«Автомагістраль-Південь» вирішила дану проблему збудувавши новий трубопровід для скиду шахтних вод.
Юрій ПОТУПЧИК,
спеціально для рубрики
Новини Кривого Рогу
сайту Весь Кривий Ріг