Криворіжці все частіше скаржаться, що їхні адреси не відображаються у графіку стабілізаційних відключень світла. Енергетики пояснили, чому так трапляється і що робити у таких випадках. Про це повідомили в пресслужбі ДТЕК Дніпровські електромережі.
Чому адреса може не відображатися у графіках
За словами фахівців, найпоширеніша причина — некоректно введені дані. Система не знаходить адресу, якщо в ній допущені помилки, скорочення або відсутній номер будинку. Інколи дані можуть зникати тимчасово — через планові технічні оновлення.
Читайте також: У Міненерго пояснили, що в одних областях споживання обмежують, а в інших — ні
Що радять у ДТЕК
Фахівці рекомендують криворіжцям:
- ретельно перевірити написання адреси — без скорочень і з номером будинку;
- з’ясувати, чи не було перейменовано вулицю;
- якщо дані коректні, але адресу все одно не знаходить — заповнити форму зворотного зв’язку у розділі «Відсутня електроенергія?» під тижневим графіком.
Після звернення працівники компанії перевіряють дані та оновлюють їх у системі.
Хто формує графіки відключень
У ДТЕК наголошують: стабілізаційні графіки формує НЕК «Укренерго», враховуючи стан енергосистеми та можливості мереж, тоді як ДТЕК забезпечує їх реалізацію та технічне оновлення.
Нагадаємо, що журналісти krivbass.city раніше писали, що мешканець Дніпропетровщини показав, як зробити павербанк із підручних матеріалів. За словами винахідника, найпростіший варіант аварійної зарядки можна зробити з двох звичайних акумуляторів, які часто є вдома — наприклад, у ліхтариках.
Раніше ми писали: В Україні через наслідки російських масованих атак у більшості регіонів діють графіки погодинних відключень обсягом від 1 до 4 черг, а також графіки обмеження потужності для промислових споживачів та бізнесу. Ліміти на світло, хто їх формує та як розподіляють
