Онлайн-купівля квитків 3-й день недоступна — Укрзалізниця продовжує відновлювати роботу сервісів після кібератаки

Онлайн-купівля квитків 3-й день недоступна — Укрзалізниця продовжує відновлювати роботу сервісів після кібератаки

23 березня стали тимчасово недоступні онлайн-сервіси Укрзалізниці. Виявилося, що причиною збою в онлайн-системах стала масштабна кібератака.

Над відновленням всіх систем працювали всю минулу добу та наразі продовжують, онлайн-продаж досі недоступний.

Станом на ранок 25 березня стало відомо, що команди "Укрзалізниці", партнерів та провідних експертів продовжують відновлення онлайн-сервісів.

"У безпечному середовищі розгорнуто резервну інфраструктуру, підготовлено всі компоненти безпосередньо для перезапуску з резервних копій критичних систем, триває ретельна діагностика бекапів та ідентифікація усіх потенційних шкідливих елементів. Відновлюються складні зв'язки між різними системами", — сказано в повідомленні УЗ.

Зазначається, що каси на всіх вокзалах продовжують працювати в посиленому режимі з розширеними графіками. Всі поїзди продовжують рух чітко за графіком.

Джерело

Новости Кривого Рога