Українці зможуть отримати податкові, пенсійні та інші держпослуги за один візит до ЦНАПу — без походів до різних установ.
Уряд ухвалив постанову, яка чітко визначає перелік послуг, що надаються у Центрах надання адміністративних послуг (ЦНАПах). Про це повідомили у Міністерстві цифрової трансформації України.
«Тепер українці знатимуть, які послуги доступні в конкретному ЦНАПі, а адміністратори працюватимуть за чіткою інструкцією, щоб надавати ще якісніший сервіс. Інформацію додамо на "Гід з держпослуг", щоб усе необхідне було доступне на одному зручному сайті», — зазначили в Мінцифри.
Ключові зміни:
Оформлення податкових та пенсійних послуг у ЦНАПах — тепер українці зможуть отримати, наприклад, картку платника податків, податкові консультації чи послуги Пенсійного фонду за один візит, без звернення до кількох установ.
Оновлено повний перелік послуг — визначено спільно з представниками ЦНАПів та обласних адміністрацій, аби врахувати потреби громадян.
Впроваджено категорії ЦНАПів за рівнем доступу до послуг:
-
360 послуг — у ЦНАПах безпекових регіонів + 13 додаткових при наявності спецобладнання.
-
245 послуг — у ЦНАПах прифронтових областей (за наявності персоналу).
-
118 послуг — у територіальних підрозділах та віддалених робочих місцях.
Де знайти повний перелік?
Усю оновлену інформацію незабаром буде опубліковано на Гіді з державних послуг — офіційному порталі, де можна перевірити доступність потрібної послуги у вашому ЦНАПі.