Понад 50 млн тонн гірничої маси перевезли цехи з кар’єрів трьох комбінатів Метінвесту у Кривому Розі

Понад 50 млн тонн гірничої маси перевезли цехи з кар'єрів трьох комбінатів Метінвесту у Кривому Розі

Вагома частка загальних вантажоперевезень ГЗК Метінвесту припадає на залізничний транспорт. Від початку цього року протягом дев’яти місяців цехами об’єднаного ГЗК перевезено 51,4 млн тонн гірничої маси з кар’єрів трьох ГЗК. Відвантажено 11,4 млн тонн готової продукції. До Дня залізничника розповідаємо, як сьогодні працюють фахівці залізничних підрозділів криворізьких комбінатів.

У криворізьких кар’єрах Метінвесту з початку року перевезли понад 50 млн тонн гірничої маси

Залізниця – важлива ланка загального виробничого ланцюга ГЗК. Її працівники – це не лише машиністи й помічники машиністів тепловозів і тягових агрегатів, а й монтери колій, слюсарі з ремонту рухомого складу, прийомоздавальники вантажу й багажу, електромонтери контактної мережі та СЦБ, чергові по залізничним станціям, диспетчери.

Понад 50 млн тонн гірничої маси перевезли цехи з кар'єрів трьох комбінатів Метінвесту у Кривому Розі1

Представники цих професій перевозять вантажі, регулюють вантажні потоки, відповідають за справність техніки й обладнання, забезпечують вчасне транспортування й безпеку руху… Десятки різних професій, представники яких працюють  у одному ритмі.

Понад 50 млн тонн гірничої маси перевезли цехи з кар'єрів трьох комбінатів Метінвесту у Кривому Розі2

Натепер у залізничній справі на трьох ГЗК Метінвесту зайняті понад 1650 співробітників. Розгорнута довжина постійних і пересувних залізничних шляхів нараховує 776 км! Це як відстань від Кривого Рогу до Львова.

Читайте також: Група Метінвест у межах Сталевого фронту Ріната Ахметова передала підрозділам НГУ засоби зв’язку та захисту, сукупна вартість цих поставок – близько 30,8 млн грн

Понад 50 млн тонн гірничої маси перевезли цехи з кар'єрів трьох комбінатів Метінвесту у Кривому Розі3

Як відповідь на виклики часу, колективи розробляють та реалізують ініціативи, що економлять ресурси. Вагомий внесок в операційну ефективність об’єднаного ГЗК і у залізниці. Мова передусім про оптимізацію залізничних маршрутів, що дозволяє економити пальне. Це складні й вартісні проєкти, які мають врахувати поточну конфігурацію виробництва та наявні схеми колійного розвитку УЗТ, проте й результати вони дають чималі.

Понад 50 млн тонн гірничої маси перевезли цехи з кар'єрів трьох комбінатів Метінвесту у Кривому Розі4

Наприклад, навесні цього року залізничники Центрального ГЗК реалізували проєкт зі скорочення відстані транспортування руди на дробильну фабрику.  Ініціатива співробітників зменшила відстань транспортування завдяки будівництву з’їзду по ст. «Грекувата Промислова» – «Розвантажувальна». Ідея зберігатиме щороку майже пів тисячі тонн дизельного пального і забезпечить річну економію у понад 25 млн грн.

Раніше ми писали: У межах виконання затверджених цьогоріч екологічних заходів, направлених на запобігання пилоутворенню, на сухих картах хвостосховища Центрального ГЗК проводять посів жита. Загалом до зими планують застосувати цей метод на 120 гектарах.

Джерело

Новости Кривого Рога