Клієнти «Укрпошти» відтепер можуть користуватися новим сервісом швидкого повернення посилок, які не забрали адресати. Відправлення йде за одним тарифом, а отримання назад – за іншим, у разі потреби.
Опція доступна у особистому кабінеті на сайті, у мобільному застосунку та у відділенні. Для зворотних відправок є два плани – «Базовий» та «Пріоритетний». Якщо обрати останній, то посилки за ним оброблятимуться першочергово та доставляються в найкоротші терміни. «Базовий» застосується у випадку, якщо відправник нічого не обрав. Система проведе автоматичні дії.
«Ми розуміємо, як важливо для клієнтів мати можливість швидко та без зайвого клопоту повернути товар. Саме тому запускаємо сервіс, який дозволить це зробити максимально просто — і при цьому з найкращими тарифами в країні. Це особливо важливо для бізнесу, який прагне підвищити якість обслуговування та мінімізувати витрати на логістику без шкоди для клієнтського досвіду. Це ще один крок до того, щоб логістика в Україні була не лише зручною, а й прозорою, прогнозованою та людяною. Дякую команді за реалізацію — працюємо далі й не зупиняємось», — наголосив генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що підприємці області можуть вплинути на якість держсервісів на платформі «Пульс».