Криворізькі газовики відтепер стали ближче до своїх споживачів – у місті запрацював прямий номер Кол-центру. Про це повідомили фахівці Криворізької філії «Газмережі».
Новий прямий номер Кол-центру «Газмереж» для криворіжців: 0 800 303 104
Фахівці Криворізької філії «Газмережі» (ГРМУ) запустили новий прямий номер Кол-центру, щоб спілкування з компанією стало ще зручнішим, швидшим і доступнішим для кожного абонента.
Відтепер не потрібно шукати складні комбінації чи чекати на лінії — криворіжцям необхідно просто набирати номер телефону 0 800 303 104 і споживачі зможуть отримати професійну консультацію від операторів, які завжди готові допомогти.
Що можна зробити одним дзвінком?
- Передати показання лічильника газу — без черг і зайвих візитів.
- З’ясувати деталі нарахувань і оплати — розберемо кожну цифру в платіжці.
- Отримати повну консультацію з газифікації — від проєкту до підключення.
- Зареєструватися в офіційному Telegram-боті t.me/mygrmu_bot — і вирішувати питання онлайн 24/7.
- Дізнатися відповіді на будь-які інші газові питання — від тарифів до технічних нюансів.
Читайте також: Офіційні телефони “Кривбасводоканалу”: як та коли звʼязатися
Графік роботи Кол-центру:
- Будні: з 08:00 до 17:00
- Вихідні та свята: з 09:00 до 18:00
Додатково: вся актуальна інформація — на офіційному сайті та Facebook-сторінці Криворізької філії ГРМУ.
Газовики радять: у разі аварійної ситуації (запах газу, витік, пошкодження газопроводу) негайно телефонуйте на екстрений номер 104 — дзвінки приймаються цілодобово, без вихідних.
Раніше ми писали: відключення електроенергії завжди впливають на роботу водопровідних насосних станцій. Тому спостерігається тимчасове зниження тиску холодної води. У «Кривбасводоканалі» розповіли, як працює підприємство під час погодинних графіків відключень.
