Про ресурси порівняння кредитних пропозицій на прикладі “Фінансовича” розповіла Лисенко Людмила

Адмін

Нарівні з сайтами фінансових установ, в мережі все частіше стали з’являтися ресурси, що пропонують порівняти послуги тих чи інших компаній – банків або МФО. Частина з них працює на платній основі, інші ж допомагають користувачам абсолютно безкоштовно. Про один з таких порталів, сайту міста Кривий Ріг розповіла керуючий партнер ТОВ “Фінансович” Лисенко Людмила.

– Розкажіть, будь ласка, що з себе представляє Фінансович?

– Це ціла мережа ресурсів, завдяки яким кожен користувач може порівняти умови кредитування відразу в декількох фінансових установах, ознайомитися з відгуками інших людей і навіть взяти кредит не виходячи з дому на вигідних для нього умовах.

– Як відбувається процес онлайн-кредитування?

– Все досить просто. Користувач переходить на сайт і заповнює спеціальну форму. У ній вказується термін і сума позики. Далі слід вибрати підходящий варіант кредитування зі списку компаній-партнерів. Після чого він буде автоматично перенаправлений на сайт МФО, де йому необхідно буде прописати дані з документів (паспорта, ІПН), відповісти на питання анкети. Далі залишиться тільки підтвердити заявку і чекати зарахування коштів на банківську карту.

До того ж, перед тим, як приступити до оформлення кредиту, користувач може детально вивчити інформацію про кожну компанію.

– Як ви вважаєте, чим Фінансович відрізняється від конкурентів?

– По-перше, варто відзначити, що компанія Фінансович є фінансовим брокером і надає консультаційні послуги. А головні відмінності в тому, що ми все робимо безкоштовно, цілодобово і безпечно.

Наведу приклад. Людині терміново потрібні були гроші. На годиннику 12 ночі, банки і МФО давно закриті. Під рукою є тільки мобільний телефон з інтернетом. Так ось йому досить буде лише зайти на сайт і виставити умови позики. Все інше бере на себе наша команда – вибирає надійних партнерів з хорошою репутацією, створює зручні у використанні кредитні калькулятори, навігацію. Клієнту не доведеться заходити по черзі на сайт кожної фінансової установи, дивитися умови, вважати потенційну переплату. Вся інформація зібрана в одному місці – це дуже зручно.

– У компанії напевно грандіозні плани на майбутнє. Які вони?

– Ви маєте рацію, ми дійсно прагнемо до розвитку. На даний момент наші сервіси успішно працюють на території України та Казахстану. Незабаром плануємо виходити на фінансовий ринок Південної Америки.

– Штат теж буде рости?

– Однозначно, ми вже почали пошуки перекладачів англійської мови. В майбутньому вакансії будуть тільки додаватися.

– Підкажіть, а ви знайомі зі своїми користувачами? Хто вони?

– Звичайно, ми регулярно проводимо дослідження, з метою виявити актуальні потреби клієнтів, адже в першу чергу, ми працюємо для них. Насправді, Фінансович буде корисний всім, хто досяг 18-річного віку. Верхні межі більш розмиті, оскільки деякі компанії-парнери встановлюють кордон в 65 років, інші в 70. Оскільки для оформлення позики потрібні лише паспорт та код, то до працюючого населення додаються студенти, пенсіонери, матусі, які знаходяться в декретній відпустці, приватні підприємці, тимчасово безробітні. Варто зазначити, що частина людей заходить не тільки за кредитом, а й за актуальною інформацією. Багато моніторять тарифи, акційні пропозиції, промокоди.

– Раз ми вже торкнулися теми статистики, підкажіть, кредити на які суми найбільш популярні серед користувачів ресурсу?

– Від 1000 до 6000 гривень – це 70% всіх позик. Але цьому є просте пояснення. Часто компанії пропонують вигідні умови при першому зверненні. Це може бути низька відсоткова ставка, бонуси, збільшення терміну для погашення боргу. До того ж, населенню часто не вистачає невеликої суми “до зарплати”. Також свою роль відіграє обережність. Користувач думає, дай ка я візьму 1000, перевірю компанію, що й до чого. І якщо співпраця була успішною, то наступного разу сума позики може бути збільшена.

– Чи є сезонність в сфері кредитування?

– Так, в зимовий період активність вище. Новорічні свята, необхідність оплачувати опалення, покупка дорогого теплого одягу та взуття роблять свою справу. Плюс до цього додаються простої сезонних робіт, адже частина населення країни задіяні в аграрній сфері.

– Ви говорили, що сервіс працює цілодобово. Чи є в цьому сенс?

– Звісно! У клієнта з’являється можливість отримувати кредит без прив’язки до дня тижня, часу, графіку роботи стаціонарних відділень. Аналітика також підтверджує це – на період з 16.00 до 05.00 припадає більше половини всіх запитів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *