Тепер користувачі знову доступна купівля проїзних документів на поїзди та оформлення їх повернення через застосунок. Про це повідомила пресслужба компанії.
Звертаємо увагу, архів придбаних квитків залишається тимчасово недоступним у застосунку. Знайти їх електронні версії у форматі PDF можна на електронній пошті, вказаній при реєстрації. Також варто перевірити папку «спам», вони могли впасти туди.
Для посадки на поїзд пасажири можуть використовувати також скріншоти квитків. Якщо ж відсутні обидва варіанта, достатньо буде пред'явити квитанцію про оплату з банківського застосунку.
Пасажири, які бажають повернути придбані онлайн квитки або кошти за активовану послугу автокупівлі, можуть скористатися спеціальною формою, посилання на яку розміщено на головній сторінці застосунку.
Залізничний перевізник звернувся до пасажирів з проханням використовувати додаток лише у випадках нагальної потреби в поїздці. В компанії попереджають про можливі тимчасові технічні збої, пов'язані з піковим навантаженням.
Роботи з повної стабілізації онлайн-систем тривають.
Нагадаємо, що у застосунку «Укрзалізниці» були тимчасові проблеми з онлайн-сервісами через хакерську атаку.