S.T.A.L.K.E.R. 2: чи став проєкт успішним для Максима Кріппи – факти та інсайди з розробки

20 листопада світ нарешті побачив довгоочікуваний реліз S.T.A.L.K.E.R. 2 – результат багаторічної праці команди GSC Game World. Проєкт став справжнім випробуванням для студії, до його створення залучили понад 470 фахівців. Розробка вимагала значних фінансових вкладень, і за оцінками, бюджет сягнув десятків мільйонів доларів.

Про всі ключові деталі розповідає сайт «Новини Запоріжжя».

Власник студії GSC Game World, Максим Кріппа, розповів про внутрішню кухню розробки гри та ті виклики, з якими зіткнулася команда. Основна мета, за його словами, полягала у відтворенні характерної атмосфери серії, зберігаючи її неповторний стиль, водночас додавши сучасні технології та інноваційні рішення.

Кріппа підкреслив, що кожен аспект гри опрацьовувався з ретельністю, адже студія прагнула задовольнити як давніх фанатів, так і нову аудиторію. Усі локації, персонажі та сюжетні лінії розроблялися з увагою до дрібниць, щоб гравці відчули справжній дух S.T.A.L.K.E.R., який давно став культовим у жанрі постапокаліптичних шутерів.

Створення найвідомішої української гри: шлях S.T.A.L.K.E.R. 2

Євген та Марія Григоровичі стали рушійною силою розробки S.T.A.L.K.E.R. 2, взявши на себе як управлінські, так і творчі обов’язки. Завдяки їхньому баченню проєкт зберіг дух оригінальної серії, поєднавши класичну атмосферу з сучасними технологіями.

У створенні гри взяло участь близько 470 фахівців. Частина команди — близько 200 осіб — працює за кордоном, тоді як 270 працівників залишаються в Україні, попри складні умови війни. Вони демонструють незламність та професіоналізм, щодня продовжуючи роботу над грою.

Коли Максим Кріппа у 2020 році став частиною GSC Game World, у компанії працювало лише 65 людей. Але за наступні кілька років студія виросла майже в сім разів, незважаючи на труднощі пандемії та повномасштабної війни.

Розширення стало можливим завдяки командному духу та самовідданій роботі кожного учасника проєкту. За словами Максима Кріппи, саме завзятість і віра команди в успіх дозволили S.T.A.L.K.E.R. 2 стати однією з найбільш очікуваних ігор десятиліття та зробити вагомий внесок у розвиток української ігрової індустрії.

Успіх команди розробників: як створювався S.T.A.L.K.E.R. 2

Інвестор GSC Game World, Максим Кріппа, підтвердив, що розробка S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl вимагала значних фінансових ресурсів, з бюджетом у десятки мільйонів доларів. Незважаючи на такі витрати, гра вже стала прибутковою завдяки рекордним продажам.

Лише за перші півтори доби після релізу S.T.A.L.K.E.R. 2 продалася тиражем понад мільйон копій. Такий результат підкреслює масштаб очікувань та інтерес гравців по всьому світу, особливо серед давніх фанатів серії.

Гра також показала вражаючі результати на стрімінгових платформах. Протягом листопада глядачі Twitch переглянули трансляції S.T.A.L.K.E.R. 2 загалом понад 20 мільйонів годин.

Максим Кріппа зазначив, що команда працювала в надзвичайно інтенсивному режимі, аби випустити гру вчасно – 20 листопада. Він підкреслив, що затримка релізу могла б негативно позначитися на настрої розробників і створити ризик емоційного вигорання. 

«Найважливіше — це створити гру, яка сподобається гравцям. Ми можемо виправити технічні недоліки, але якщо сам проєкт не зачепить аудиторію, то це вже не виправити», — наголосив Кріппа.

Цікаво, що найбільший попит на гру спостерігається у США, де було продано найбільше копій S.T.A.L.K.E.R. 2. 

Новости Кривого Рога