Відтепер клієнти «Укрпошти» витрачатимуть у відділеннях значно менше часу. Компанія запустила пілотний проєкт «експрес-віконець» у більш ніж 1 500 міських філіалах, де працює два й більше операторів.
У таких віконцях можна:
— швидко отримати чи відправити посилку;
— забрати післяплату;
— отримати до п’яти листів.
Тут діє правило «тільки найнеобхідніше»: усі інші послуги: від отримання пенсії до сплати комунальних, обслуговуються в універсальних віконцях.
«Менше часу на пошті – більше часу для себе. Чекаємо на вас», – зазначили у пресслужбі поштового оператора.
Нагадаємо, раніше ми писали, що на поштових коробках зображуватимуть тварин, що постраждали від війни, та корисні QR-коди.