«Перший міський» займатиметься пропагандою за гроші Кривбасводоканалу. Комунальне підприємство «Кривбасводоканал» має намір замовити ТОВ «Перший міський телеканал. Кривий Ріг» телевізійні послуги на суму понад 1,3 млн грн на 2025 рік, повідомляє депутат міськради Наталія ШИШКА
Укладання між Кривбасводоканалом і Телеканалом відповідного договору — справа практично вирішена.
Але якщо закупівля Кривбасводоканалом, скажімо, труб чи арматури, або за нехватки власного персоналу у період дії воєнного стану — послуг з ремонту та усунення пошкоджень на мережах, є цілком зрозумілою справою, то закупівля комунальним підприємством при живій Рудані телевізійних послуг у приватного телеканалу — це історія з прицілом.
За оплату від Водоканалу, згідно з договором, Телеканал бере на себе зобов’язання висвітлювати його діяльність шляхом виготовлення інформаційних телевізійних фільмів, сюжетів та відеороликів.
Увесь цей телевізійний продукт має бути спрямований на підвищення платіжної дисципліни споживачів, стимуляцію економії водоспоживання, підвищення культури користування інженерними мережами та об’єктами водопостачання і водовідведення.
Створений на замовлення Водоканалу інформпродукт розміщуватиметься у телевізійному ефірі та в соціальних мережах. Як говориться у офіційних документах, він має бути спрямований на пропаганду водозбереження та формування позитивного іміджу підприємства.
Планується також виготовлення і розміщення просвітницької інформації про діяльність Водоканалу для дітей.
Художніх серіалів про діяльність Кривбасводоканалу, шкода, не обіцяють. Іще можна було б круте реаліті-шоу забабахати. Втім, асортиментний перелік телевізійної продукції і без того пропонується широкий.
Хоча при цьому досить важко вкладається у голову те, що вкладати гроші у пропаганду водозбереження (уже не перший рік!) буде комунальне підприємство, у якого питна вода розливається по місту річками і озерами. І відеоконтенту про те у соцмережах — хоч греблю гати.
Без вкладання жодних коштів цей візуальний контент створюють, оприлюднюють та охоче коментують самі споживачі, обурені безгосподарністю та марнотратством за їхній кошт. Однак виховувати саме у них бережливе ставлення до водного ресурсу збираються через телеекран.
Пропаганда водозбереження суб’єктом господарювання, неспроможним забезпечити водозбереження у своїй реальній діяльності, рівносильна тому, що злочинець-рецидивіст почне давати по телебаченню юридичні консультації.
Хоча діяльність Водоканалу дійсно потребує висвітлення, об’єктивного і критичного, не окозамилювального, а правдивого. А найперше — оперативного: за якими адресами через пориви на мережах буде відсутнє водопостачання та про діжку з водою, яка «уже прямує до вас».
Така інформація після оприлюднення на офіційному сайті КП «Кривбасводоканал» безкоштовно поширюється іншими ЗМІ, тому що вона реально затребувана людьми.
Але вся трагікомічність оборудки між Водоканалом і Телеканалом полягає в тому, що приватний телеканал, після зміни власника повністю підконтрольний владній сімейці, просто фінансується Водоканалом під виглядом висвітлення його діяльності.
І його задача — не стільки перейматись водою, скільки мочити опонентів провладної сімейки. Не стільки ліпити позитивний імідж Водоканалу, скільки псувати імідж тим, на кого надійде замовлення.
Те, чого не розкажуть по Рудані, напряму і офіційно підконтрольній міській владі, завжди проартикулюють «незалежні» роти Першого міського. Буде вам і пропаганда, і реклама з антирекламою, і чорний піар, і води наллють з підмішуванням каналізації. Водоканал платить.
Всі вдячні і задоволені: владна сімейка має «незалежний» телеканал і замовляє музику; Водоканал має свій інтерес прислужитись владній сімейці, бо якому керівнику КП не потрібна індульгенція (відпущення гріхів); Телеканал має фінансування на існування, а гроші «незалежним» журналістам каналізацією не пахнуть.
А ви там платіть за воду і водовідведення, бажано наперед, пийте і мийтесь поменше, бо треба економити, дітям кажіть, щоб не вірили своїм очам, а вірили місцевому телебаченню.
А головне — будьте «вдячні та задоволені».
Наталія ШИШКА,
ДАЙДЖЕСТ,
спеціально для рубрики
Новини Кривого Рогу
сайту Весь Кривий Ріг