В Кривому Розі Гірничотранспортний цех ПівнГЗК отримає чималі кошти на оновлення

Гірничотранспортний цех № 1 ПівнГЗК Метінвест Кривий Ріг розпочав рік з ефективного використання ресурсів та планів щодо створення нового заправочного пункту та проведення капітальних ремонтів гірничої техніки

Гірничотранспортний цех ПівнГЗК в Кривому Розі

У 2025 році на оновлення та підтримку техніки ГТЦ-1 Метінвест спрямує понад 62,5 млн. грн.

Сьогодні ГТЦ-1 працює на свою максимальну продуктивність – роботу в 37-38 самоскидів щозміни, як і до війни.

Основне виробниче завдання цеху – транспортування гірничої маси з кар’єра на приймальні колодязі дробильної фабрики. Щомісяця підрозділ перевозить 1,5 млн. кубометрів гірничої маси.

У сьогоднішніх умовах запорукою сталої роботи цеху є підвищення ефективності. Фахівці підкреслюють, що одним з напрямків роботи залишається дослідження зносостійкості великогабаритних шин та їхньої ходимості.

На сьогодні самоскиди ГТЦ-1 працюють на шинах Michelin (ходимість 84 тис. км) та Maxam (80 тис. км). У цьому році є перспектива поступового переходу на Bridgestone, яка має кращі характеристики.

Крім цього, збільшенню ходимості додатково сприяє контроль тиску в шинах, який здійснюють механіки та водії.

Ці та інші кроки збільшать строк експлуатації великогабаритних шин до 95 тис. км – це не менше року використання в оптимальних умовах.

Серед ефективних заходів – також поновлення виконання своїми силами ремонтів шин – власне ремонт плюс косметичні операції.

Разом із Першотравневим кар’єром ГТЦ-1 системно працює над зменшенням витрат дизельного пального. Напряму впливає на зносостійкість шин стан кар’єрних доріг, тож фокус уваги гірників постійно спрямований на підтримку їх в належному стані.

Один із запланованих проєктів – спорудження додаткового заправочного пункту на горизонті –193 м, де розташований приймальний колодязь ДФ-3.

Тут планується влаштувати пункт заправки для технологічного транспорту та зменшивши відстань попереднього маршруту на 3,3 км.

Минулоріч спеціалісти ГТЦ-1 капітально відремонтували ходові частини у трьох бульдозерів Cat D9 та Cat D10. Відремонтували ходову частину і бульдозеру Liebherr.

Двом самоскидам відновили двигуни КТА-50. Ще на одній машині провели заміну старого двигуна на новий. Окрім того, власними силами в цеху відновили шість вантажних платформ самоскидів.

Подібні ремонти заплановані й на цей рік.

Юрій ПОТУПЧИК,
спеціально для рубрики
Новини Кривого Рогу
сайту Весь Кривий Ріг

Джерело

Новости Кривого Рога