Гірничотранспортний цех № 1 ПівнГЗК Метінвест Кривий Ріг розпочав рік з ефективного використання ресурсів та планів щодо створення нового заправочного пункту та проведення капітальних ремонтів гірничої техніки
У 2025 році на оновлення та підтримку техніки ГТЦ-1 Метінвест спрямує понад 62,5 млн. грн.
Сьогодні ГТЦ-1 працює на свою максимальну продуктивність – роботу в 37-38 самоскидів щозміни, як і до війни.
Основне виробниче завдання цеху – транспортування гірничої маси з кар’єра на приймальні колодязі дробильної фабрики. Щомісяця підрозділ перевозить 1,5 млн. кубометрів гірничої маси.
У сьогоднішніх умовах запорукою сталої роботи цеху є підвищення ефективності. Фахівці підкреслюють, що одним з напрямків роботи залишається дослідження зносостійкості великогабаритних шин та їхньої ходимості.
На сьогодні самоскиди ГТЦ-1 працюють на шинах Michelin (ходимість 84 тис. км) та Maxam (80 тис. км). У цьому році є перспектива поступового переходу на Bridgestone, яка має кращі характеристики.
Крім цього, збільшенню ходимості додатково сприяє контроль тиску в шинах, який здійснюють механіки та водії.
Ці та інші кроки збільшать строк експлуатації великогабаритних шин до 95 тис. км – це не менше року використання в оптимальних умовах.
Серед ефективних заходів – також поновлення виконання своїми силами ремонтів шин – власне ремонт плюс косметичні операції.
Разом із Першотравневим кар’єром ГТЦ-1 системно працює над зменшенням витрат дизельного пального. Напряму впливає на зносостійкість шин стан кар’єрних доріг, тож фокус уваги гірників постійно спрямований на підтримку їх в належному стані.
Один із запланованих проєктів – спорудження додаткового заправочного пункту на горизонті –193 м, де розташований приймальний колодязь ДФ-3.
Тут планується влаштувати пункт заправки для технологічного транспорту та зменшивши відстань попереднього маршруту на 3,3 км.
Минулоріч спеціалісти ГТЦ-1 капітально відремонтували ходові частини у трьох бульдозерів Cat D9 та Cat D10. Відремонтували ходову частину і бульдозеру Liebherr.
Двом самоскидам відновили двигуни КТА-50. Ще на одній машині провели заміну старого двигуна на новий. Окрім того, власними силами в цеху відновили шість вантажних платформ самоскидів.
Подібні ремонти заплановані й на цей рік.
Юрій ПОТУПЧИК,
спеціально для рубрики
Новини Кривого Рогу
сайту Весь Кривий Ріг