В.о мера Кривого Рогу Юрій ВІЛКУЛ написав листа до Кабміну зі скаргою на державну Криворізьку теплоцентраль, і створено комісію, яка контролює відновлення опалення для 100 000 криворіжців
В той же час міська влада стверджує, що комунальна «Криворіжтепломережа» працює в штатному режимі, позаштатні ситуації ліквідовуються оперативно, «на протязі 24 годин».
Чи так це насправді?
До редакції Весь Кривий Ріг звернулись мешканці будинку №46 по вул. Героїв АТО…
Пишемо про наболівше, про опалення.
Скрізь пишуть про абонентів Теплоцентралі, яким ми щиро співчуваємо, але і в Тепломережі не все гладко.
Ми мешкаємо по вул. Героїв АТО, буд. 46.
Тепловий пункт належить підприємству «Криворіжтепломережа» Металургійного району.
Дали опалення вчасно, але труби були нормальної температури приблизно тижня, два тижні ледь жевріли і ось вже понад тиждень тепла немає зовсім. Хоча в сусідньому будинку, з яким ми від одного джерела, мешканці з теплом.
Телефони диспетчерського пункту або не відповідають, або постійно зайнято.
Надворі мінус.
У квартирах 15 градусів, але за декілька днів холодної погоди буде ще нижче.
Гріються громадяни, як можуть.
Вже написано і електронне звернення.
Чекають абоненти комунального підприємства відповіді.
Телефонували на гарячу лінію Тепломережі, але там не володіють жодною інформацією, відповідають стандартними фразами: «Винна жорстка вода, скрізь пориви, працювати нікому».
І це ще листопад тільки.
Поряд з будинком пориву немає.
Як з’ясувати причину відсутності тепла, якщо телефони просто не відповідають?
Юрій ПОТУПЧИК,
спеціально для рубрики
Новини Кривого Рогу
сайту Весь Кривий Ріг