Відпочинок має бути достатнім, а тахографи – обов’язковими: у Раді пропонують унормувати години праці водіїв

У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт №14280 пропонує гармонізувати українське законодавство з вимогами ЄС і вперше на рівні закону встановити чіткі норми праці та відпочинку водіїв, а також запровадити обов’язкові цифрові тахографи.

Відпочинок має бути достатнім, а тахографи – обов’язковими: у Раді пропонують унормувати години праці водіїв

Якщо закон ухвалять, усі транспортні засоби вагою понад 3,5 тонни або ті, що перевозять більше дев’яти пасажирів, мають бути обладнані тахографами. Саме вони фіксуватимуть час кермування, перерви, режим відпочинку та інші параметри. Ці дані стануть офіційними доказами у випадку ДТП чи порушень. Експлуатація транспорту без справного тахографа буде заборонена.

Також у законопроєкті закріплюють чіткі норми, аби водії не працювали на межі можливостей. Серед основних вимог:
— максимальна тривалість щоденного керування — 9 годин, із можливістю двічі на тиждень збільшити до 10 годин;
— сумарний час за кермом за тиждень — не більше 56 годин. За два тижні — не більше 90 годин;
— після максимум 4 годин 30 хвилин кермування — обов’язкова перерва щонайменше 45 хвилин (можна розбити на 15+30);
— регулярний щоденний відпочинок — 11 годин поспіль (або 3+9 годин);
— скорочений щоденний відпочинок — мінімум 9 годин, але не частіше трьох разів між тижневими періодами відпочинку;
— щотижневий відпочинок — 45 годин.

Важлива деталь: водіям заборонять проводити регулярний щотижневий відпочинок у кабіні. Виняток передбачатимуть лише для скороченого відпочинку та за наявності нормальних умов для сну.
У випадку, якщо за кермом у рейсі працюють декілька водіїв, норми застосовуються до кожного окремо. 

Нагадаємо, раніше ми писали, що в Україні знову заговорили про техогляд усіх машин 

Джерело

Новости Кривого Рога