У зв’язку з початком опалювального сезону з 1⃣ листопада 2024 року у АТ «Криворізька теплоцентраль» змінено графік прийому споживачів. Про це повідомляють на сторінці підприємства. Повідомляється, що співробітники АТ «Криворізька теплоцентраль» здійснюватимуть прийом споживачів за наступними графіками: Група комунікацій (каб. 30):
- понеділок з 8:00 до 12:00;
- середа з 8:00 до 12:00 та з 13:00 до 17:00;
- п’ятниця з 13:00 до 15:00.
Відділ збуту теплової енергії (каб. 108, каб. 109, каб. 20):
- понеділок з 8:00 до 12:00;
- середа з 8:00 до 12:00 та з 13:00 до 17:00;
- п’ятниця з 13:00 до 15:00.
Відділ по роботі зі споживачами (каб. 31):
- понеділок з 8:00 до 12:00;
- середа з 8:00 до 12:00 та з 13:00 до 17:00;
- п’ятниця з 13:00 до 15:00.
Начальники структурних підрозділів. Начальник відділу збуту теплової енергії (каб. 7):
- понеділок з 9.00 до 11.00;
- середа з 15:00 до 17:00.
Начальник відділу по роботі зі споживачами (каб. 2):
- понеділок з 9.00 до 11.00;
- середа з 15:00 до 17:00.
Керівник групи комунікацій (каб. 30):
- понеділок з 9.00 до 11.00;
- середа з 15:00 до 17:00.
Важливо!
Під час поваітряної тривоги прийом не проводиться. Фахівці починають приймають громадян після оголошення відбою повітряної тривоги згідно з порядком попередньої черги.
Раніше ми писали: АТ «Криворізька теплоцентраль» запрошує на роботу до служби ремонтів. На підприємстві є потреба у працівниках різних напрямків.