Знову на ходу: на Інгулецькому комбінату Метінвесту провели ремонт бурового верстата

Знову на ходу: на Інгулецькому комбінату Метінвесту провели ремонт бурового верстата0

В кар’єрі Інгулецького гірничо-збагачувального комбінату увели в експлуатацію відремонтований буровий верстат ВБШ-250 з господарчим номером 82. Ремонтні роботи по відновленню гірничої техніки провела бригада, сформована з машиністів бурових верстатів підприємства. Про це повідомили у пресслужбі промислової компанії. 

Знову на ходу: на Інгулецькому комбінату Метінвесту провели ремонт бурового верстата1

Під час проведення ремонтних робіт спеціалісти замінили гідравлічне обладнання, що забезпечує роботу верстата. На техніці встановили  чотирі відновлених  гідравлічних циліндра. Частина з них задіяна у подачі бурового снаряду на забій, інші — у розгвинчуванні бурового ставу під час буріння свердловин у гірничій породі. Заміна базових вузлів підвищила коефіцієнт технічної готовності верстата та на 15 % збільшила його продуктивність. Наразі техніка вже в роботі і за одну зміну відбурює близько 80 погонних метрів свердловин.

Фото пресслужби компанії Метінвест

Читайте також: У Міністерстві енергетики заявили, що підвищення тарифів має бути схвалено, оскільки енергосистема країни має бути готова до наступної зими. 

До ремонту ВБШ №82 залучили бригаду, сформовану з машиністів бурових верстатів, які мають суміжні професії слюсаря або зварювальника. Через тимчасове скорочення виробничих планів на підприємстві максимально задіюють співробітників основних цехів на проведенні ремонтів техніки і обладнання. Частину робіт по верстату, яка потребувала певних технічних навичок, виконали працівники «Метінвест-Промсервісу». Відновлення машини та її тестування фахівці виконали впродовж десяти днів.

Загалом парк бурових верстатів Інгулецького ГЗК налічує 12 одиниць техніки. Натепер, через обмежені обсяги виробництва, на бурінні свердловин задіяні чотири верстата.

Раніше ми писали: На Центральному ГЗК для гірничотранспортного цеху №1 придбали сучасний опороперевізник HSM 904S німецького виробництва. Техніку будуть використовувати у Глеюватському кар’єрі для побудови ліній електропередач та на інших видах робіт. На оновлення техніки Метінвест направив 10 млн гривень.

 

Джерело

Новости Кривого Рога