Анкор-лист для вашого сайту для просування в Інтернет-павутинні

Всі ви стикалися в статті з такими словами, які були посиланням на додаткову інформацію або це був взагалі URL-адреса з закликом до дії. Це анкорні слова, що є видимою частиною гіперпосилань на інші ресурси.

Від їх правильної структуризації та реалізації в контенті залежить підвищення довіри до інформації на сайті з боку користувачів та пошукових систем. Тому ми в SEObanda займаємось складанням анкор-листів для органічного та природного впровадження посилань в текст, що підвищує трафік на ваш сайт.

Значення універсального анкор-листа для SEO-просування

Ми вважаємо, що анкор-лист — це той важливий інструмент, який має мати кожен професійний SEO-спеціаліст в своєму арсеналі. Адже він являє собою список ключових слів та LSI-фраз, які використовуються як посилання на більш деталізовану інформацію при зовнішній оптимізації сайту. Саме тому коректно складений лист анкорів здатний покращити позиції ресурсу в пошуковій видачі.

Завдяки анкорному-листу ми в компанії SEObanda контролюємо щільність ключових слів в контенті, адже, наприклад, надмірне використання комерційних анкорів може призвести до накладання санкцій за переспамленість.

Також текстові посилання мають виглядати природно та різноманітно, щоб зацікавити аудиторію та задовольнити алгоритми пошукових систем при ранжуванні сторінок. Анкор-лист допомагає нам створити збалансований профіль зовнішніх посилань з комерційними, брендовими, загальними та іншими варіантами анкорів.

Важливе значення мають анкорні листи для ефективного SEO-просування, адже завдяки ним ми делегуємо вагу між сторінками сайту, просуваючи найбільш важливі з точки зору ваших бізнес-завдань. Для цього на них даються посилання з вагомих анкорів. Або ми можемо включити в список назви міст та регіонів, що сприяє кращому локальному просуванню, даючи сигнал пошуковим систем про певну територіальну приналежність бізнесу.

Види анкорів

Залежно від наявності та характеру ключових слів, ми поділяємо анкори на кілька основних типів. Розглянемо кожен з них докладніше.

Види анкорів Їх значення Приклад або застосування
Анкорні посилання Містять ключові фрази, релевантні цільовій сторінці, передаючи релевантність і вагу ключових слів. «SEO-просування це», «послуги складання анкор-листа»
Безанкорні посилання Посилання без вказівки анкору, не передають релевантність ключових слів, але корисні для створення природного профілю зворотних посилань. оголений URL, «натисніть тут», «перейти на сайт»
Брендові анкори Містять назву компанії, торгової марки або домену, важливі для нарощування впізнаваності бренду. «Apple», «Розетка», «SEObanda»
Комерційні анкори Містять комерційні ключові фрази, допомагають ранжуватися по комерційним запитам. «купити», «ціна на»
Анкори з розведеним входженням Цільовий ключ природно інтегрується в контент, мають менший ризик переоптимізації. «де можна замовити ефективний анкор-лист для бізнесу», » тут ви можете замовити ефективний анкор-лист для вашего бізнесу»

Не можна виділити який з різновидів анкорів найкраще використовувати, адже у природному профілі посилань мають бути представлені всі основні типи в збалансованих пропорціях. Конкретне співвідношення може залежати від ніші, рівня конкуренції, вимог пошукових систем.

Етапи формування анкор-листа для вашого сайту

Нижче ми представимо по якому плану наші фахівці в SEObanda формують ефективний анкор-лист для SEO-просування. За більш детальною інформацією ви можете звернутися до наших консультантів та отримати рекомендації або допомогу.

Отже, перше, що ми робимо — це збір семантичного ядра, тобто виділяємо найважливіші та найпопулярніші ключові запити цільової аудиторії для бізнесу та групуємо їх за тематикою сторінок. Саме вони будуть основою комерційної частини анкор-листа.

Наступним кроком, ми аналізуємо нішу вашого бізнесу. Це необхідно для визначення типів анкорів, які використовують ваші конкуренти. Завдяки цьому, ми розуміємо межі допустимого та формуємо оптимальне співвідношення ключових і безключових варіантів.

Важливий етап, сам процес формування анкор-листа. Ми розраховуємо оптимальне співвідношення різних типів посилань саме для вашого сайту. Адже природній профіль зворотних посилань має містити усі види анкорів для органічного залучення трафіку. Також ми слідкуємо за щільністю ключових слів, а саме розраховуємо для кожного посилання параметр keyword density. Для нас значення понад 10-15% вже вважається переоптимізацією.

Ми враховуємо чи є чіткі регіональні кордони у вашого бізнесу чи немає, у разі певної територіальної прив’язки ми обов’язково додаємо географічні маркери.

Ми рекомендуємо регулярно оновлювати анкор-лист, адже його постійно потрібно оновлювати і доповнювати згідно з життєвим циклом проєкту, особливо при додаванні нових послуг або блогових сторінок.

Отже, універсальний анкор-лист — це потужний інструмент off-page оптимізації, який при грамотному використанні може значно поліпшити видимість сайту в пошукових системах.

Новости Кривого Рога