Протягом останнього тижня збільшилася кількість звернень на електронну адресу департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради щодо роботи «Гарячої» лінії Центру «Віза» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради (надалі – Центр «Віза» («Центр Дії»).
Безкоштовна «Гаряча» лінія Центру «Віза» («Центр Дії») 0 800 500 459 працює з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 16.30. Останнім часом кількість звернень, особливо в ранковий час, значно зросла і тому з’єднання з оператором в окремих випадках потребує деякого часу, оскільки абонент очікує відповіді, доки не звільниться адміністратор, який надає консультацію.
Крім того, інформуємо, що з питань, які стосуються отримання адміністративних, інших публічних послуг, Ви маєте змогу звертатись до Контакт-Центру виконкому міської ради за безкоштовними телефонами 15-20 (для дзвінків з «Київстар») та (056) 499 15 20 (для дзвінків з інших операторів, у тому числі стаціонарного зв’язку).
Також, звертаємо увагу:
— під час повітряної тривоги прийом звернень на «Гарячу» лінію Центру «Віза» («Центр Дії») не здійснюється;
— прийом замовників послуг у Центрі «Віза» («Центр Дії») під час дії воєнного стану здійснюється лише за ПОПЕРЕДНІМ ЗАПИСОМ. Для запису Ви можете скористатися QR-кодами або за посиланням — https://cutt.ly/rw3v4ekW.